Ин
китоб дар бораи рузаи моҳи рамазон ва ҳукмҳои он мебошад, ки муаллифи
ин китоб аз баъзе оятҳо ва ҳадисҳои Паёмбари ислом истифода бурда он
ҳукмҳое ки ҳар як рузадор эҳтиёҷ ба он дорад баён мекунад, Хдованд
мефармояд:
"Рўзаи (моҳи Рамазон) бар шумо фарз
гардонида шуд, ҳамон гуна, ки бар гузаш-
тагони пеш аз шумо фарз гардида буд, то
ба василаи он тақво (ва худсозй) намоед».
Зиёрати масҷиди Паёмбар (саллоҳу алайҳи ва саллам) пеш аз ҳаҷ ё баъд аз
ҳаҷ суннат аст. Зеро дар китоби "Саҳеҳ Бухори" ва "Саҳеҳ Муслим" аз Абу
Ҳурайра разияллоҳу анҳу ривоят омадааст, ки гуфтанд: Паёмбар саллалоҳу
алайҳи ва саллам фармуданд: "
"صلاة في مسجدي هذا خير من ألف صلاة فيما سواه إلا المسجد الحرام"
"Як намоз дар ҳамин масҷидам беҳтар аст аз ҳазор намоз дар масчидҳои
дигар, ғайр аз масҷиди Ҳаром".
Гузориши мухтасар: Ба номи онки зебосту
дӯстдори зебоӣ! Ҳиҷоб чист, аз куҷо ва кай пайдо шудааст? Оё дар динҳои
пеш аз исломӣ, ҳиҷоб вуҷуд доштааст ё не? Ҷойгоҳи он дар он динҳо ва
ҷомеаҳои ғайри исломӣ чигуна буда ва ҳаст? Ҷойгоҳ ва ҳукми ҳиҷоб дар
ислом чист?
Бе шубҳа, намоз як ибодати решадор ва амиқе
мебошад, ки дар ҳамаи адён буда ва шояд кам дине вуҷуд дошта бошад, ки
намоз дар он ба гунае набошад. Худованд дар Қуръони карим ва паёмбараш
Муҳаммад (с) дар аҳодиси худ ба намоз, ки як асли бо арзиш ва ибодати
муҳим мебошад, таъкиди фаровон намуда, аз тарки он мусулмононро бисёр
сахт барҳазар доштаанд.
Гузоранда: tojikislom
Зиннат додани рўй бо борик кардани абрўҳо ва чиндани мўйҳои зиёдатӣ